Cautare in sfaturi dupa cuvantul: personalizare - Un sfat util te va ajuta sa perfectionezi ceea ce iti doresti.
Originalitatea si capitalul investit intr-o afacere nu reprezinta obligatoriu garantia succesului ; in lipsa unei bune strategii de publicitate pentru promovarea imaginii firmei si a produselor acesteia exista riscul de a da gres. Prin intermediul... mai multe
Intrarea Romaniei in Uniunea Europeana a reprezentat pentru oamenii de afaceri romani ocazia mult asteptata de a pune in aplicare propriile idei folosindu-se de fonduri europene. Chiar daca procesul de accesare a acestor fonduri este destul de... mai multe
Ideile originale reprezinta garantia succesului in orice domeniu de activitate; o campanie de publicitate bazata pe originalitate va inregistra succesul dorit promovand eficient produsele sau serviciile ce reprezinta targetul acesteia. Noutatea... mai multe
Inceputul primaverii reprezinta pentru comercianti un moment potrivit pentru lansarea de noi servicii si de noi produse. De 1 Martie si de 8 Martie se inregistreaza vanzari crescute in domeniile de activitate ce comercializeaza produse si... mai multe
Vara este anotimpul potrivit pentru calatoriile de afaceri sau pentru cele in interes personal. Vremea frumoasa ne inspira si ne indeamna sa imbinam utilul cu placutul. Multe companii organizeaza pe perioada verii activitati de tip team building,... mai multe
Odata cu venirea verii planurile de vacanta incep sa prinda contur din ce in ce mai bine. Indiferent de locatia aleasa pentru petrecerea vacantei, cu totii dorim sa ne simtim cat mai relaxati, deconectati de universul activitatilor cotidiene,... mai multe
Luna martie sarbatoreste dragostea si frumusetea, zilele de 1 Martie si 8 Martie fiind dedicate doamnelor si domnisoarelor din viata noastra. Cele doua sarbatori reprezinta momentele ideale pentru a le bucura pe cele dragi noua, oferindu-le... mai multe
In conditiile economiei actuale concurenta in toate domeniile de activitate este acerba. Reusita unei afaceri depinde si de buna promovare a imaginii companiei, a serviciilor si a produselor oferite prin intermediul campaniilor publicitare... mai multe